Uw abonnement
Bekijk mijn abonnement(en)
Bekijk hier de mogelijkheden om kennis te maken met HLN.
Je hebt recht om binnen de 14 dagen zonder opgave van redenen je abonnement te herroepen. Deze termijn verstrijkt:
- in geval van een compleet abonnement, zaterdagabonnement of weekend + digitaal abonnement: 14 dagen nadat de eerste papieren krant geleverd werd.
- in geval van een digitaal abonnement: 14 dagen nadat de toegang tot de digitale krant opgestart werd.
Je kan jouw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant. Neem hiervoor contact met ons op.
Meer info over het herroepingsrecht vind je ook onder onze algemene voorwaarden die je kunt terugvinden onderaan de homepagina.
Wil je jouw huidige abonnementsformule wijzigen of wil je overstappen? Neem telefonisch contact met ons op en dan bekijken we graag voor jou de mogelijkheden. Het telefoonnummer is: 024542590. Je kan ons bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur.
We vinden het alvast erg jammer dat je overweegt om jouw abonnement op te zeggen. Je kan jouw abonnement opzeggen door telefonisch of schriftelijk contact op te nemen met onze klantenservice en dit minstens 1 maand voor de einddatum van het abonnement.
Heb je de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
Je kan jouw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant. Neem hiervoor contact met ons op.
Wens je jouw huidige abonnementsformule te wijzigen? Lees je bijvoorbeeld elke dag de digitale krant maar zou je ook graag onze papieren weekendkrant ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Je kan als bestaande abonnee ook genieten van één van onze promoties, mits aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:
- Jouw huidig abonnement loopt nog maximum 6 maanden
- Je verlengt voor de duur van het promotieabonnement (12, 18, 24, .. maanden)
Voldoe je aan deze voorwaarden of wil je weten of je aan deze voorwaarden voldoet? Neem dan contact met ons op.
Indien jouw huidig abonnement nog langer dan zes maanden loopt, kunnen we uw nieuwe aanvraag helaas niet laten doorgaan. We raden je aan om ons minstens 1 maand voor het einde van je abonnement te contacteren. Onze klantendienst kijkt op dat moment graag de mogelijkheden voor jou na.
Standaardtarieven (per maand):
Compleet (6-daags print + digitaal): € 43,95
Digitaal (6-daags): € 18,95
Weekend + Digitaal: € 25,95
Weekend/Zaterdag: € 17,95
Digitaal Basis (Mobiel): € 10,11 per 4 weken of € 10,95 per maand / 3 maanden: € 31,95 / 6 maanden: € 59,95 / 12 maanden: € 115. Voor Digitaal Basis wijzigt de betaalfrequentie van 'per 4 weken' naar 'per maand'.
De looptijd van uw abonnement bepaalt het aantal (digitale) kranten dat u krijgt:
Compleet - Weekend+Digitaal - Digitaal: 24m = 608 ex., 18m = 456 ex., 12m = 304 ex., 6m = 152 ex., 3m = 76 ex., 1m = 25 ex.
Weekend/Zaterdag: 24m = 104 ex., 18m = 78 ex., 12m = 52 ex., 6m = 26 ex., 3m = 13 ex., 1m = 4 ex.
Digitaal Basis (Mobiel): per 4 weken (of per maand) / 6m = 26 weken / 12m = 52 weken
We behouden ons het recht voor om onze abonnementstarieven op elk ogenblik te wijzigen. Een tariefswijziging zal aan de abonnee meegedeeld worden door middel van de tijdige publicatie ervan in de krant of op de website van de krant. Het gewijzigde tarief is van toepassing vanaf de eerstvolgende betaalperiode op alle lopende abonnementsovereenkomsten.
Jouw abonnementsnummer begint met een A gevolgd door een 10-cijferige code en kan je op verschillende plaatsen terugvinden:
- Op de welkomstbrief of overschrijving die je ontvangen hebt na intekening of hernieuwing van het abonnement.
- Betaal je via domiciliëring dan kan je het ook terugvinden op jouw rekeninguittreksel
- Op de Mijn Omgeving vind je het abonnementsnummer terug als het reeds gekoppeld is.